info@e-pohyb.cz

Nejčastější dotazy k nákupu na e-pohyb.cz

Níže najdete nejčastější dotazy k nákupu na této stránce. Pokud byste zde nenašli odpověď, obraťte se prosím na andrea@e-pohyb.cz

***

1. Jaké údaje musím do objednávky vyplnit?

V objednávce je potřeba vyplnit pouze e-mailovou adresu a jméno a příjmení. Adresa bydliště není potřeba, ani ji nepožaduji.

2. Mám slevový kód. Jak jej uplatním?

V objednávkovém formuláři vyplňte políčko pro slevový kód a klikněte na tlačítko Uplatnit, výsledná cena po odečtení slevy se objeví v objednávce ihned.

3. Nejde mi uplatnit slevový kód. Proč?

Je možné, že určená platnost kódu skončila. Pokud je platnost kódu aktuální ale nefunguje, kontaktujte mě prosím skrze sekci Kontakt.

4. Udělal jsem objednávku, ale zapomněl jsem na slevový kód. Co mám dělat?

Kontaktujte mě prosím skrze sekci Kontakt, připravte si prosím číslo objednávky.

5. Jak mohu objednávku zaplatit?

V objednávkovém formuláři máte možnost zaplatit bankovním převodem.

6. Kdy mi přijde objednaný produkt?

Veškeré produkty na e-pohybu jsou digitálního charakteru. Potřebujete tedy mít funkční e-mailovou adresu, na kterou Vám budou produkty zaslány. Vámi objednaný produkt Vám přijde do e-mailové schránky po přijetí platby obchodníkem (pozor, v případě platby skrze bankovní převod trvá převod finančních prostředků 1-3 dny, počítejte proto prosím s časovou prodlevou). V e-mailu obdržíte potvrzení o zaplacené objednávce.

7. Co mám očekávat za e-maily po objednání?

Po vystavení objednávky Vám do e-mailu přijde zpráva s předmětem „Objednávka + číslo Vaší objednávky“. V e-mailu najdete i vystavenou fakturu a platební údaje pro úhradu bankovním převodem.

Po zaplacení objednávky dostanete e-mail s předmětem: Objednávka byla zaplacena. V tomto e-mailu najdete i Vámi objednané položky a doklad o zaplacení.

8. Platbu jsem uhradil, ale produkty jsem neobdržel.

Pokud byla zvolena úhrada bankovním převodem, pak obdržíte produkty do tří dnů od odeslání finančních prostředků. Pokud jste zaplatili online platební kartou, platba byla potvrzena, ale položky jste neobdrželi, kontaktujte mě prosím skrze sekci Kontakt, připravte si číslo objednávky.

9. Udělal jsem omylem více objednávek, co dál?

Kontaktujte mě prosím skrze sekci Kontakt, kde neprodleně zbytečné objednávky stornuji.

10. Nedostal jsem emailem potvrzení o objednávce.

Email se odesílá automaticky po odeslání objednávkového formuláře. Email o zaplacení obdržíte po úhradě určené částky.

11. Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud byla objednávka odeslána a zaplacena, kontaktuje mě prosím skrze sekci Kontakt. Připravte si číslo objednávky, kterou stornuji, v případě zaplacené objednávky obdržíte instrukce k vrácení peněz.

12. Mohu sledovat stav své objednávky?

Ano. V emailu, který jste obdrželi po odeslání objednávky, najdete odkaz, kde najdete stav objednávky.